Elk Naar Zijn Krachten

Er zijn momenteel geen berichten.

Bestuur:
Leo de Pree : Voorzitter/secretaris
Wim de Putter : Penningmeester
Nienke van Liere : Bestuurslid
Andrea van Hermon : Bestuurslid

Dirigente:
Jenny Clauws

Voorjaarsconcert H.S.W.Z. zaterdag 13 april in het Meulengat in Sluiskil.
Iedereen van harte welkom!

BSO Introductie lessen

Vanaf 19 februari tot 15 april 2024 gaan wij een nieuw project opstarten in samenwerking met de BSO!

Dit om de kinderen kennis te laten maken met muziek en om hopelijk nieuwe muzikale talentjes erbij te krijgen. Elke maandag van 16:15 tot 17:00 uur worden de muzieklessen gegeven door onze eigen muziekdocente Margot de Groff.

Alle kinderen van groep 4 t/m 6 kunnen hieraan meedoen, aanmelden kan via de BSO.

Update 09-10-2023: Samenwerking HSWZ

Vanaf maandag 28 augustus zijn we weer begonnen met repeteren en zijn we ook gestart met de nieuwe samenwerking. Inmiddels zijn we nu ruim een maand bezig en kunnen we stellen dat de samenwerking tussen Hoek, Sluiskil, Westdorpe en Zaamslag een succes is.
Wat betreft de secties hebben we een goede verdeling en zijn we nu bezig met repeteren voor ons volgend concert op 19 november in Sas van Gent.

Elke maandagavond oefenen we in het dorpshuis in Hoek met een mooie grote groep muzikanten. Ook op dinsdagavond wanneer EWB repeteert in Westdorpe is er nog mogelijkheid om nogmaals mee te repeteren. Onze dirigente Jenny Clauws helpt ons goed door de stukken heen door, waar nodig even apart te oefenen met de desbetreffende sectie. Samen maken we er een leuke tijd van tijdens de repetitie en gaan hiermee een mooie toekomst tegemoet!

Mochten er nog mensen zijn die graag een keer willen komen kijken of een repetitie mee willen doen, wees welkom! Elke maandagavond in het dorpshuis in Hoek wordt er gerepeteerd van 19.15 tot 21.15 en op dinsdagavond in Westdorpe in de Kirke van 19.30 tot 21.30. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen via onze website www.muziekvereninging-enzk.nl of via een privé bericht op onze facebook pagina.

Eerste repetitie van het nieuwe muzikale seizoen!

Maandag 28/08/2023 zijn wij weer gestart met de eerste repetitie na de vakantie! Dit keer niet met 2 verenigingen (ENZK en EWB Westdorpe, de samenwerking die we al hadden) maar nu ook met Muziekvereniging Sluiskil en Muziekvereniging De Volharding uit Zaamslag erbij. Voor ons allemaal is het een mooie toevoeging en weer een stap richting de toekomst om samen muziek te kunnen blijven maken!

We gaan samen toewerken naar de concerten en de losse activiteiten door op maandagavond in Hoek te repeteren en voor de fanatieken onder ons wordt er op dinsdagavond ook nog gerepeteerd in Westdorpe. Omdat er op 2 avonden gerepeteerd wordt hebben de leden ook de mogelijkheid om als ze de maandagavond niet kunnen, op dinsdagavond kunnen komen repeteren of andersom.
Hieronder een paar foto's van de eerste repetitie.

IMG-20230828-WA0001
20230828_192551
20230828_205319
20230828_210327
20230828_192452

Even voorstellen: Margot de Groff

Het nieuwe muzikale seizoen is weer begonnen en dit keer hebben we zowel een nieuw seizoen als een nieuwe muziekdocente!
Margot de Groff neemt de groepslessen + de individuele lessen over van Jenny Clauws.