Elk Naar Zijn Krachten

Dirigente:
Jenny Clauws

Carnaval zaterdag 10 februari 2024 Sluiskil

In samenwerking met H.S.W.Z. - Voor en na de carnavalsoptocht in Sluiskil hebben wij carnavals nummers gespeeld, het was een leuke middag!

IMG-20240210-WA0004
IMG-20240210-WA0002
426411673_403798985639792_3209314323782080278_n

BSO Introductie lessen

Vanaf 19 februari tot 15 april 2024 gaan wij een nieuw project opstarten in samenwerking met de BSO!

Dit om de kinderen kennis te laten maken met muziek en om hopelijk nieuwe muzikale talentjes erbij te krijgen. Elke maandag van 16:15 tot 17:00 uur worden de muzieklessen gegeven door onze eigen muziekdocente Margot de Groff.

Alle kinderen van groep 4 t/m 6 kunnen hieraan meedoen, aanmelden kan via de BSO.

Play-In DOW Blazers - Muziekvereniging ENZK donderdag 28 december 2023

Het was een geslaagde play-in dag met in totaal 70 muzikanten! We hebben 6 stukken ingestudeerd: Arsenal (Concert March), Laurena, San Francisco Swing, I Dreamed a Dream (From the musical ''Les Misérables''), Dos Danzas Latinas en I Was Made For Lovin You (performed by Kiss).

We zijn om 10.00 begonnen met repeteren. Tussendoor waren er een paar koffie pauzes en voor de lunch werd gezorgd. Tot 15.30 uur hebben we gerepeteerd en om 16.00 uur was er een afsluitend concert voor de mensen die kwamen luisteren. Aan iedereen die heeft meegeholpen met organiseren en aan de vrijwilligers, bedankt! Zonder jullie hadden wij deze play-in niet tot een succes kunnen maken!

Het was een mooie muzikale afsluiting van het jaar 2023!
Hieronder de foto's en video's van deze dag.

1_3
2_4
3_3
4_3
5_3
6_3
7_3
8_3
9_3
10_2
11_2
12_2
13_2
14_2
15_1

Update 09-10-2023: Samenwerking HSWZ

Vanaf maandag 28 augustus zijn we weer begonnen met repeteren en zijn we ook gestart met de nieuwe samenwerking. Inmiddels zijn we nu ruim een maand bezig en kunnen we stellen dat de samenwerking tussen Hoek, Sluiskil, Westdorpe en Zaamslag een succes is.
Wat betreft de secties hebben we een goede verdeling en zijn we nu bezig met repeteren voor ons volgend concert op 19 november in Sas van Gent.

Elke maandagavond oefenen we in het dorpshuis in Hoek met een mooie grote groep muzikanten. Ook op dinsdagavond wanneer EWB repeteert in Westdorpe is er nog mogelijkheid om nogmaals mee te repeteren. Onze dirigente Jenny Clauws helpt ons goed door de stukken heen door, waar nodig even apart te oefenen met de desbetreffende sectie. Samen maken we er een leuke tijd van tijdens de repetitie en gaan hiermee een mooie toekomst tegemoet!

Mochten er nog mensen zijn die graag een keer willen komen kijken of een repetitie mee willen doen, wees welkom! Elke maandagavond in het dorpshuis in Hoek wordt er gerepeteerd van 19.15 tot 21.15 en op dinsdagavond in Westdorpe in de Kirke van 19.30 tot 21.30. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen via onze website www.muziekvereninging-enzk.nl of via een privé bericht op onze facebook pagina.

Eerste repetitie van het nieuwe muzikale seizoen!

Maandag 28/08/2023 zijn wij weer gestart met de eerste repetitie na de vakantie! Dit keer niet met 2 verenigingen (ENZK en EWB Westdorpe, de samenwerking die we al hadden) maar nu ook met Muziekvereniging Sluiskil en Muziekvereniging De Volharding uit Zaamslag erbij. Voor ons allemaal is het een mooie toevoeging en weer een stap richting de toekomst om samen muziek te kunnen blijven maken!

We gaan samen toewerken naar de concerten en de losse activiteiten door op maandagavond in Hoek te repeteren en voor de fanatieken onder ons wordt er op dinsdagavond ook nog gerepeteerd in Westdorpe. Omdat er op 2 avonden gerepeteerd wordt hebben de leden ook de mogelijkheid om als ze de maandagavond niet kunnen, op dinsdagavond kunnen komen repeteren of andersom.
Hieronder een paar foto's van de eerste repetitie.

IMG-20230828-WA0001
20230828_192551
20230828_205319
20230828_210327
20230828_192452

Even voorstellen: Margot de Groff

Het nieuwe muzikale seizoen is weer begonnen en dit keer hebben we zowel een nieuw seizoen als een nieuwe muziekdocente!
Margot de Groff neemt de groepslessen + de individuele lessen over van Jenny Clauws.